torsdag 1. januar 2015

Riktig godt nyttår - 01.01.2015

Juhu, nytt åt og nye muligheter :) 
Riktig godt nyttår til alle dere som ramler innom her og ser etter litt inspirasjon. 
Nå må jeg vel være den første til å innrømme at antall innlegg her i 2014 kanskje ikke ble så mange som jeg hadde håpet og tenkt. 
I sær når jeg ser at det siste jeg la inn var en påskekurv...

Ser at det er flere som har hatt et tilbakeblikk på året som har gått.
Ikke bare på hendelser og minner, men også sine kreative prosjekter. 
Så da kan vel jeg likså godt ta et raid og legge ut litt mer av det jeg faktisk laget i 2014. 

Tenkte at jeg da kan starte med det siste jeg laget.
En aldri så liten nyttårshilsen til vertskapet hvor vi feiret overgangen til et nytt år.

Jeg valgte å lage en liten eske som jeg kunne ha litt twist i.


Malen på esken fant jeg i Ett Trykk nr 4/2014. 
Forklaringen var laget av Kjersti Volla, og kan også finnes på bloggen hennes her.

Teksten Happy New Year er laget med Xpress Nesting, Christmas Sentiments die. 


"Tagen" er laget ved hjelp av en Spellbinder dies. 
Og på denne har jeg skrevet hilsenen til vertskapet.
Hjertene bak er Memory Box, Precious Hearts die. 


Her er boksen sett fra siden.


Og her er boksen innenfra. 
Glemte helt å ta bilde etter at twisten var lagt i da. 

Sånn da håper jeg denne kan inspirere andre til fremtidige vert/vertinne gaver :)

Og igjen så vil jeg ønske dere alle et kreativt og godt nyttår :)
Hold dere fast for å få med dere litt av det som da altså ble produsert i fjor ;)

Nyttårsklem fra Elin Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar